duminică, 9 octombrie 2011

Interviu cu președintele AS Precizia Breaza, Laurențiu Urdea, după meciul cu CS Valea Doftanei

După o absență de câteva etape, imediat dupa meciul cu CS Valea Doftanei, am stat de vorbă cu președintele formației Precizia Breaza Laurențiu Urdea care ne-a declarat:

Până acum am preferat să las rezultatele să vorbească în locul meu, mergând sigur pe mâna celor doi antrenori ai echipei. Referitor la meciul de astăzi pot spune lipsit de modestie ca am întălnit unul dintre cei mai slabi adversari de până acum, cu care, pe un frig oarecum normal pentru luna octombrie, echipa mea a facut un antrenament bun cu finalizări care mai de care mai frumoase. Mă bucur foarte mult că jucătorii au înțeles și au pus în practică acest joc rapid de pase ”din doua atingeri”, pe care încă de la începutul sezonului R. Istrati și C. Vasilescu l-au exersat. Vreau să-i felicit pe băieți pentru dăruirea pe care au avut-o in cele 10 etape scurse până acum, pentru că au reușit să obțină toate cele 30 de puncte și vreau să-i rog să trateze fiecare joc de acum incolo ca pe o adevărată finală, așa cum bine spune Președintele de Onoare al echipei domnul Nicolae Ferăstrăieru. Nu aș încheia aici, pentru că vreau să-i spun”BINE AI VENIT ÎN FAMILIA PRECIZIA BREAZA” lui Justin Șovăială, un băiat extraordinar, un jucător foarte bun, care încă de la debutul sub tricoul Preciziei a marcat 4 goluri, demonstrând că a ales bine când a plecat de la CS Cornu. Aici este locul celor puternici, la PRECIZIA BREAZA.