miercuri, 13 martie 2013

Laurențiu Urdea: „Dacă nu sunt ziarist, asta nu înseamnă că sunt <<agramat și alunecos>>!”

După sosirea de la sediul AJF Prahova, unde s-a judecat, astăzi, contestația depusă de formația noastră, domnul președinte Laurențiu Urdea a avut amabilitatea
de a ne declara câteva amănunte în legătură cu un articol numit „Uite cine contestă!”, apărut în această dimineață în cotidianul „Telegrama”, sub semnătura lui Cristian Anghelescu. Înainte de a vă prezenta ceea ce domnul președinte ne-a relatat, vă rog să citiți articolul (asta dacă nu ați făcut deja acest lucru; aș putea să fac o trimitere de tip link către articol dar nu consider că merită, așa că articolul este disponibil în format scan; sursa: Ziarul Telegrama, toate drepturile rezervate):

-Domnule președinte, ne puteți spune cum a început această „poveste” ce se derulează pe marginea subiectului contestației făcute la meciul de duminică?
-„Desigur. Așa cum era normal, după contestația de la partida de fotbal cu AFC Astra II, m-am prezentat a doua zi la sediul AJF pentru a o susține, iar după aceasta, la invitația unui ziarist, am ajuns la redacția ziarului „Telegrama” pentru a lămuri câteva lucruri legate de aceasta. În timp ce mă aflam în redacție, am avut o discuție telefonică cu un alt ziarist, pe nume Cristian Anghelescu. Acesta m-a invitat la emisiunea „Pasul la ofsaid”, moderată de dumnealui la postul de televiziune Wyl Tv. Am răspuns afirmativ invitației, dar după ce am ajuns la Breaza și m-am consultat cu ceilalți membri ai staff-ului executiv al formației noastre am stabilit de comun acord cu aceștia că ar fi mai bine să așteptăm verdictul Comisiei de Disciplină, urmând a reveni ulterior pentru invitația domnului Anghelescu.”

-Bănuiesc că domnul Cristian Anghelescu nu a reacționat cum v-ați așteptat la acest refuz.
-„Așa este. După ce am luat această decizie l-am contactat telefonic pe domnul Anghelescu și l-am rugat să îmi înțeleagă decizia. Din discuția avută cu acesta am resimțit o nemulțumire a dumnealui, și nu m-a surprins faptul că astăzi am regăsit acest articol în „Telegrama” ”.

-În articol sunteți atacat în mai multe rânduri. Ce ne puteți spune despre aceste lucruri?
-„În primul rând, aș vrea să îl rog pe domnul Anghelescu, un ziarist cunoscut atât în județul Prahova cât și în alte zone ale țării, să folosească ghilimelele atunci când folosește exact cuvintele acelei persoane, și să nu mai inventeze dumnealui cuvinte precum „antepronunț” sau expresii precum „oamenii de pe aici”, pe care eu nu le-am folosit în nicio discuție împotriva dumnealui. În același articol, același domn Anghelescu relatează faptul că mi-a explicat ce înseamnă cuvântul „antepronunțare”, fapt total neadevărat. Oricum, chiar și dacă ar fi încercat să o facă, tot nu aș fi înțeles nimic, deoarece spre sfârșitul convorbirii, când am adus în discuție acest subiect, domnul Anghelescu avea deja un gust amar. Într-adevăr, nu sunt nici ziarist și nici crainicul vreunui stadion, dar asta nu înseamnă că sunt „agramat și alunecos”. Și, pentru că dumneavoastră, domnule Anghelescu, sunteți un adevărat cunoscător al fenomenului, aș dori să vă întreb: Ați plâns vreodată ca jucător, antrenor sau conducător de club la o înfrângere a echipei dumneavoastră?”