marți, 29 noiembrie 2011

Interviu cu golgheterul echipei, Valentin Urdea

La final de tur, atacantul echipei noastre și totodată golgheter, Urdea Valentin, a avut amabilitatea de a purta o discuție cu noi.

-Cum ți s-a părut acest ultim meci?
-Deși am fost conduși cu 5-2, am revenit frumos. Păcat că nu am scos măcar un punct.

-Ați acumulat a doua înfrângere a turului. Despre asta ce poți spune?
-Capul sus și sperăm ca meciurile din retur să decidă schimbarea ligii în care evoluăm în cea superioară. Avem avantajul că jucăm acasă cu actualele echipe de pe 2 și 3. Victoriile noastre au fost categorice în tur în deplasare și sperăm să le obținem și acasă.

-Ești golgheterul acestei echipe. Ce crezi despre asta?
-Nu contează. Echipa trebuie să învingă și nu e nevoie ca eu să fiu golgheter. Important e să marchez pentru victorie. Mă bucur totuși.

-Obiectivul rămâne realizabil?
-Extrem de realizabil. Și cel puțin eu, deși cred că și colegii mei, vom da totul pentru a-l îndeplini.

-Mulțumim pentru timpul acordat.
-Și eu vă mulțumesc. Sperăm să ne țineți pumnii!

Urdea Valentin, născut pe 9 mai 1986, evoluează din 2010 la echipa noastră. A înscris 20 de goluri în acest sezon (19 în campionat și unul în Cupa României) și este unul din jucătorii de bază ai echipei. Evoluează pe postul de atacant și a jucat în trecut la AS Mislea, AS FOX Nedelea și CS Cornu.

Golgheterii echipei:

1. Urdea Valentin - 19 goluri + 1 gol Cupa României
2. Șovăială Iustin - 8 goluri
3-4. Ionescu Bogdan, Bădărău Aurel - 6 goluri
5-7. Dumitru Marius, Duricu Andrei, Negotei Bogdan - 5 goluri
8-9. Cîrstei Andrei, Istrati Robert - 3 goluri
10. Drăgoi Daniel - 2 goluri
11-13. Brînzea Alexandru, Cojocaru Codruț, Heroiu Mihai, Cazan Bogdan, Soreanu Andrei - 1 gol